Sunday 14 October 2007

:) kolegiiiiiiteeeeeeeee :) - liubimite mi!

Zdraveiteeeee!!!

S tozi post iskam da blagodarya na neveroyatnite mi kolegi (3-ti kurs Yaponistika, SU) i na Beni Sensei za toplite dumi i za poslaniyata kato cyalo! Ne znaete kak me zaradvahte, kak ME USMIHNAHTE :) (i syotvetno vie byahte nausmihnati ot men :))) )! Edin takyv jest e taka cenen, osobeno kogato chovek ima ogromnata nujda ot priyateli, ot vryzka s rodinata, koyato e tolkova dalech, ot podkrepa! Vankata kaza, che kartichkata, koyato mi donese - s vashite pojelaniica i syobshteniica, e bila ideya na Kami - ne se symnyavam :)))))))))! Kami, i az te obicham!! Obicham si vi vsichki! Tolkova ste mi cenni i vajni, tolkova se radvam, che si vi imam!! Kakto si govorihme s Tedi vchera - ne znaem kakvo bihme pravili, ako ne byahme vlezli Yaponistika, ako ne byahme v edin kurs s vas... no edva li shteshe da e tolkova hubavo, obogatyavashto i zabavno!

A eto i link kym samata kartichka:
http://picasaweb.google.co.uk/mina.stoykova/MinkiVJapan/photo#5121024763718725970


Za kakvo pravihme vchera s Vankata i Tedi shte razkaja po-kysno, che sega imam drugo da vyrsha, no mai e po-dobre kolegite da si izchakat Vankata i toi da im razpravi vsichko s podrobnosti i chak posle da poglednat tuk, ako im e interesno oshte :-p...

Pazete se, hora, pazete si zdravenceto, usmivchicite (v smisyl ne da ne gi davate na horata, a da se grijite vinagi da gi ima), che kato se vyrna, imame mnogo da navaksvame :)))... Moje da me zavedete na Stranjata da pohapnem, iz Mall-a - da se poshmatkame i da si pripomnya slavnite vremena :)))... Ei, pishete mi kakvo stava, ejednevni neshta, koito pravite zaedno, mnogo mi lipsva vsichko tova.. I kato se zamislya, che imam samo 4 godini s vas, ot koito 2 minaha, a sega i izpuskam edna.. :((((... Seriozno, draskaite po nyakoe redche za lekciikite, za Sensei-te, za sled lekciite, za studentski, za kolegiteee... Znaete kolko se radvam! :)

Mnogo mi lipsvateeeeeeeeeee!!!!!!
Chakam vesti ot vas skoro!
Pregrydki za vsichki po mnogo!

Min


P.S. Hahah, Vankata vchera mi vze klubnata karta ot Pikadili - kato pazaruval da mi trupal tochki :)))))) - mnogo sladichko hihihi :))))

No comments: