Wednesday 3 October 2007

Snimkite mi online!

Syjalyavam mnogo, che prodyljavam da pisha na latinica, shte popravya tova, kato si kupya laptop (koeto STISKAITE PALCI da stane nai-kysno na 23 okt.!! - den sled stipendiyata mi). Iskah samo da kaja, che veche nyama da zadrystvam e-mailite vi sys snimki, a shte gi kachvam online na tozi adres - http://picasaweb.google.co.uk/mina.stoykova/MinkiVJapan . Koito e zainteresuvan, molya da proveryava otvreme-navreme tam :D.

Inacheeeeeeeeeeeee :))))))))... Kakvo da razpravyam po-napred... Mnogo neshta se sluchvat, emociite i chuvstvata mi sa kato more.. Ne, kato planinsko myasto - tu vyrvyat stremitelno nadolu kym bezdnata na propastta i na moeto otchayanie, tu, zapalena ot iskrici nadejda, hvrykvam nagore kym vyrhovete... Vse oshte sym dalech ot obikvaneto na Yaponiya, no kato che li zapochva leeeekinko da mi minava melanholiyata. Sigurna sym, che shte minat meseci, predi da spre da mi e tejko i trudno (ne zaradi ezika, a zaradi byagstvoto mi ot sigurnostta - ot Bylgariya i vas), no pone sega ne se chuvstvam tolkova sama... Znam, che mnogo sym razpravyala na povecheto ot vas za tova kolko strahotni sa Sarah, Unji, Joelle i vsichki ostanali, kak se spogajdame, no vse oshte (yasno e) mi e trudno da gi nareka priyateli... Az sym ot tezi hora, koito ocenyavat istinskoto znachenie na dumata i ne iskat da obidyat istinskite si priyateli, omalovajavaiki gi, kato gi sravnyavat s novopoyavili se dobrojelateli (a znae li chovek...). I vse pak chuvstvam, che zapochvam da useshtam razlichiyata i nesyotvetstviyata mejdu men i Sara, lipsata na obshti interesi i temi za razgovori s Unji... Zatova naposledyk predpochitah da si stoya samichka pred kompiytyra, da si hodya samichka na lekcii - s playercheto, koeto mi e neizmenen spytnik, otkakto go kupih :) [da, predi desetina dni si vzeh mp4 player :) i samo si slagam nyakakvi klipcheta i snimki deto sym si pravila poslednite dni/meseci v Bylgariya]. No nai-setne moje da se kaje, che otkrih srodna dusha! :) Tova e kanadkata - ottuk nasetne shte ya naricham Joelle :) :).. Znam, che otpredi se motaem zaedno, no chak sega imah vyzmojnost da ya poopoznaya i se okaza, che mnogo si prilichame v mnogo otnosheniya :). Malko za neya - tya e na 23, ot frenskata chast na Kanada e - jivee i uchi v Montreal, uchi neshto si za Aziya :-p i e mnogo gotin chovek (hahaha, golyamo obyasnenie...) :). Edin skoroshen den otidoh za neshto do stayata i i tya me pokani da vlyaza. Vytre imashe mnogo snimki na razni neini priyateli, na sestra i, brat i, maika i i bashta i... Pochnahme da si obyasnyavame za jivota v rodnite strani, za semeistvoto, navicite... Tya mi razkaza mnogo za predishnoto si idvane v Yaponiya, kogato e jivyala v priemni semeistva i e prepodavala frenski i angliiski v dom za vyzrastni hora. V razkaza i imashe mnogo neshta, na koito se smyahme, mnogo neshta, koito, kato gi chuvah, kazvah: aaaa, i az sym syshtata (na angliiski, de, oshte ne sym ya nauchila na bylgarski, ama i tova shte stane :-p.. ili po-dobre ne, za da moga, kato i se yadosam, da si ya narejdam :D). Ta se okaza, che mnogo dobre se razbirame i zapochnahme da pravim planove kak shte hodim na nyakakvi mesta zaedno, kak tya shte mi pokaje krasivi kytcheta, koito e otkrila po vreme na skitaniyata si minalata godina, kak shte idem do Kitai s korab :-p.. Posle tya mi razkaza za maika si, koyato shie drehi za Cirque du Soleil, a az predi mnogo vreme gledah film za nego po CNN i mu se vyzhishtavah mnogo.. Ta tya kaza, che shte imat turne v Yaponiya i obeshta da se postarae da nameri bileti za cirka. I da ne nameri, kupuvame si i otivame! :) Taaa.. prekrasno e, kato si namerish srodna dusha i kato imash s kogo i za kakvo da mechtaesh, kakvo da ochakvash s netyrpenie :). E, ne che ne ochakvam s netyrpenie da naucha yaponski malko poveche, amaa :-ppp. I vse oshte ne sym sigurna, che Joelle mi e srodna dusha, no useshtam, che ima potencial :-p. Zasega sym mnogo vnimatelna, zashtoto me e strah da ne razvalya otnosheniyata ni. No kato gledam, dobre se razvivat i ot neina strana, zashtoto dnes, dokato byahme i dvete na edin i syshti kompiutyr, tya si provri poshtata i imashe pismo ot priyatelya i. V nego pisheshe neshto "avec Mina", koeto razbrah, che znachi "s Mina" :-p (kolko sym umna hahah) i ya pitah, a tya mi razpravi, che mu e pisala, che e mnogo tyjna i mnogo i lipsvat vsichki i vsichko, no sega si namerila priyatelka (az) i bila mnogo shtastliva. Razkazala mu kakvi planove si pravim i toi i pishel, che se radva, che tya se zabavlyava s men i che e hubavo, che shte pytuvame zaedno nasam-natam. :D Kato mi kaza tova, kak sym i se maznilaaaaaa :) hihih :-p... S neya predi nyakolko dni hodihme zaedno na pokupki iz centyra, kogato mejdu drugoto si kupih i pyrvite dva diska na Spice Girls - Spice i Spice World - upotrebyavani, ama po-zapazeni i ot moite diskove, deto sama sym si polzvala. Byaha neshto kato 5 lv dvata. Mnogo sym shtastliva :-p.
Taaa... oh, molya da me izvinite za razbyrkanite misli, ama se seshtam za tolkova neshta, a i e kym 2 prez noshtta, taka cheee.. :) Da si dovyrsha za hubaviya den - petyk. Togava mi se sluchi i oshte edno mnogo hubavo neshto - obadiha mi se da mi kajat, che sa me vzeli na rabotaaaaaaa :). V chetvyrtyk byah na interview (to vsyshtnost tryabvashe da byde v sryada, no nyakoi e zagubil orientaciya koi den - koi e, i ne otide!... pone imashe edin svoboden chas za interview i mi go dadoha na men.. sydba :).. a kato se zamislya, che, sled kato si izpusnah pyrvoto, se chudeh dali da hodya da si iskam vtora data..). Interviewto beshe za Chit Chat Club ili English Forum - prepodavane na angliiski na yaponski studenti i se provede na angliiski. Az malko se pritesnyavah za angliiskiya si, shtoto mnogo golyama obyrkvaciya mi e s teya 3 ezika, a beshe vajno da se predstavya dobre, zashtoto iskah da rabotya za English Forum-a, v koito prepodavash na naprednali s ezika, dokato CCC e za nachinaeshti. I taka, izbraha me za English Foruma i byah na sedmoto nebeee! :) Sega shte napisha i chasovete, v koito shte rabotya (vsyaka sedmica sa edni i syshti i imaite naum, che tuk sme s 6 chasa napred ;) ) - Ponedelnik - 17:00 - 18:00, 18:00 - 19:00; Vtornik - !7:00 - 18:00, 18:00 - 19:00; Sryada - pochiven den; Chetvyrtyk - 15:00 - 16:00; Petyk - pochiven den; Sybota - pochiven den; Nedelya - pochiven den :D... Dokolkoto znam, zaplashtaneto e po 900 i neshto yeni na chas, taka che na sedmica shte izkarvam kym 4500 - 4700 yeni, koeto e ravno naaa priblizitelno 40 USD. Ne e zle, kato se ima predvid, che e za 5 chasa i che na mesec stipendiyata mi e 80 000 yeni (730 USD). Tykmo shte moga da zvynya povechko do Bylgariya :). Taaa... tva beshe drugoto mnogo hubavo neshto ot petyk :D.
V sybotaaaa - :) izlizah s grupichka ot 12-13 bylgari i byah mnogo dovolna da si govorya na rodniya ezik i da moga da se izrazyavam svobodno! :) Nyama da vlizam v podrobnosti, zashtoto tryabva vyobshte da ne spya tazi vecher. Samo shte kaja, che hodihme na italianski restorant, posle na karaoke, namerih si s kogo da igraya belot po parkovete na Yaponiya i s kogo da ida na koncert na Linkin Park, ako se doberem do bileti :)))))))))))).
Sled BG sreshtata, koyato se nadyavam, che chesto shte se povtarya, se zapytih s metroto (za pyrvi pyt se vozih na tokiiskoto) kym Roppongi - kvartal za zabavleniya. Hodihme s Joelle i neini priyateli v edin klub, kydeto beshe gost DJ - DJ LAURENT GARNIER ot Franciq. Imashe mnogo chujdenci i az byah shtastliva da ne vijdam mnogo yaponski mutri, che mi pisnahaaa :-p. Daje imah chestta edin francuzin - Benjamin, da me haresa i da me presledva iz kluba :). Ne mi tryabvaaa :). Kato toi me ostavi i si trygna, vednaga mi se lepna edin yaponec - mnogo nastoyavashe da sym piela neshto i mi vze tretiyat mi gin za vecherta :). Razpravyashe mi za bandata, v koyato sviri na kitara i e vokal. I toi da ne me zanimavaaa, ne me interesuva. Kym 6 i neshto reshihme vse pak da si hodim s Joelle i pyrvo minahme da hapnem, posle v metroto i da spinkame u nas :). Beshe gotinko - valeshe :) i beshe osvejitelno kato za sled dylga luda nosht. :) Samo deto mi izliza malko skypichko udovolstvie i edva li shte hodya chesto sega.. Pone dokato ne pochna rabota (koeto e ot 10-ti oktomvri) ili ne dadat stipendii (22-ri).
Drugo, drugo.. ima mnogo, de, no ne e chak tolkova vajno ili interesno, a sega vremeto me pritiska... A, da, da kaja, che tozi ponedelnik, kogato tryabvashe da chistya, na men se padna chestta da miya v... toaletnata :D... Vsyshtnost ne beshe chak tolkova gadno, dushovete sa po-gnusni, shtoto tryabvashe da obiram kosata ot kanala. A tuk s rykavichki i chetka - otdaleche. Pyk i vsichko se poddyrja, tyi che e chisto :). I drugoto - dnes za pyrvi pyt se kypah v yaponska vana.. a i za pyrvi pyt vyv vana izobshto :). Malko byrzah, zashtoto imahme ugovorka da izlizame za razni meropriyatiya zaedno s Joelle, a tya ne chaka izobshto (dokato az pyk zakysnyavam vinagi), no za smetka na tova mi haresa i mislya syvsem skoro da povtorya za poveche. Relax :).

I takaaa! Mersi za tyrpenieto i vnimanieto, ako iskate da me pitate neshto ili kakvoto i da e - komentarite, mailyt, skype, icq :)... VYZPOLZVAITE SE, shte se radvam mnogo! A az sega otivam da si lyagam i da si mechtaya za Bylgariya i kakvo shte pravya, kato se vyrna. Da, haresva mi da si pravya planove za tova, makar da znam, che povecheto sigurno nyama da se osyshtestvyat, no vse pak se chuvstvam izkliuchitelno shtastliva, kogato go pravya... :)

Priyaten den/vecher i mnogo uspehi na vsichki!

Celuvam viiiiiiiiiiii!
Ne ste spreli da mi lipsvate!

Min

No comments: